Beach Help Cup a Antuka Help Cup proběhnou tradičně první sobotu v září (4.9.2021) ve sportovním areálu TJ ABC Braník (Za Mlýnem 10, Braník, Praha 4) – www.beachbranik.cz. Těšíme se na všechny účastníky a níže kdy a co se bude dít.
Uvedený časový harmonogram se může v průběhu akce měnit. Všechny účastníky akce žádáme o dochvilnost a trpělivost zejména ráno při příchodu do areálu (vzhledem k opatřením to bude poněkud hektické). V průběhu turnajů věnujte pozornost hlavním rozhodčím, kteří budou anoncovat jednotlivá utkání. Začínáme za svítání a končíme dlouho po západu slunce.
Bude to dlouhý, náročný, ale krásný den.
Časový harmonogram akce Help Cup 2021
07:45 – 08:15 Příchod a prezence účastníků akce – týmy AHC, týmy BHC a fanoušci od organizací se budou prezentovat na třech oddělených místech. Při prezenci všichni prokáží bezinfekčnost a podpisem potvrdí, že nemají příznaky onemocnění Covid-19.
do 08:45 Příprava týmů – převlečení, seznámení se z rozpisem zápasů a průběhem turnajů.
do 08:45 Zástupci organizací předají své příspěvky do občerstvení a charitativního bazárku.
08:45 Porada Beach Help Cup a zahájení hry – zástupci týmů a rozhodčí budou seznámení s herními propozicemi, aktuálním stavem startovní listiny a budou poučeni o pravidlech turnaje. Ihned po skončení porady se začnou hrát první utkání ve skupinách.
09:00 Porada Antuka Help Cup a zahájení hry – zástupci týmů a rozhodčí budou seznámení s herními propozicemi, aktuálním stavem startovní listiny a budou poučeni o pravidlech turnaje. Ihned po skončení porady se začnou hrát první utkání ve skupinách.
Doprovodný program v průběhu dne:
- 10:00 – 12:00 Postupné oficiální focení týmů s fanoušky – jednotlivé týmy a jejich fanoušci z organizací budou postupně vyfotografování u hlavního banneru turnaje. Při fotografování prosíme o dodržení protiepidemických opatření – nasazené respirátory.
- 13:30 Slavnostní ceremoniál – na beachovém kurtu č.2 proběhne oficiální ceremoniál s představením všech partnerů a sponzorů akce. Oba turnaje budou pro tento okamžik pozastaveny.
- 13:45 Společné fotografování – ihned po ukončení slavnostního ceremoniálu proběhne společné fotografování všech účastníků akce (na kurtu č.2). Při fotografování prosíme o dodržení protiepidemických opatření – nasazené respirátory.
- 14:00 Charitativní dražba – malá dražba upomínkových předmětu od partnerů akce.
Ukončení Antuka Help Cupu – turnaj bude ukončen finálovým utkáním. Bezprostředně po jeho skončení proběhne slavnostní vyhlášení výsledků turnaje.
Ukončení Beach Help Cupu – turnaj bude vyhodnocován průběžně. S týmy umístěnými na 5. – 32. místě se budeme postupně loučit ihned postupně jak budou končit své působení v turnaji. Slavnostní vyhlášení výsledků turnaje na 1. – 4. místě proběhne bezprostředně po skončení finálového utkání.
Doprovodný program a další informace
- Pro týmy bude po celou dobu turnaje k dispozici drobné občerstvení připravené organizacemi a servírované příteli z kavárny Bilá vrána (www.kavarnabilavrana.cz).
- Pro děti bude v případě dobrého počasí k dispozici velký nafukovací skákací hrad od společnosti Remax.
- Organizace Fosa, o.p.s. (www.fosaops.org) již tradičně umožní zájemců vyzkoušet si jak „nejednoduchá“ je jízda na invalidním vozíčku.